25.09.2018
Letní putování vesmírem 2018

Je již tradicí, že s odcházejícím létem se ohlédneme zpět a hodnotíme proběhlé události. K nim patří i astronomické tábory pro děti od 7 do 15 let věku, které na hvězdárně pořádáme desítky let. Letošní skladba táborů byla následující: v červenci pobytový astronomický tábor a v srpnu příměstský tábor.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » PROGRAM PRO RODINY S DĚTMI - Cesta ke hvězdám

PROGRAM PRO RODINY S DĚTMI - Cesta ke hvězdám

Typ akce:akce pro děti
Termín konání akce: 17.11.2018 od 14:00

Srdečně zveme rodiče s dětmi v sobotu 17. listopadu 2018 ve 14:00 hodin na hvězdárnu na program s názvem Cesta ke hvězdám nebo alespoň na oběžnou dráhu Země

Připravili jsme pro Vás zajímavý program, ve kterém se společně podíváme mezi první snílky o cestách do vesmíru. Na některé jejich povedené i méně povedené nápady. Dále si jednoduše ukážeme, na jakém principu fungují rakety, technické zařízení pro vynášení užitečného zatížení na oběžnou dráhu, a co vše jim předcházelo. Neméně zajímavé bude i seznámení s prvními zvířecími kosmonauty a jejich (ne)úspěchy na startu, za letu i při přistání.

Být konstruktérem rakety nebo dokonce astronautem není vůbec jednoduché, o tom se můžete přesvědčit sami při výrobě rakety a odpálení ze startovací rampy.

K výrobě vlastní rakety si, prosím, přineste dvě stejně velké PET láhve.

Na akci je nutná rezervace na tel. čísle 571 611 928 nebo na e-mailu info@astrovm.cz. Rezervace je platná po potvrzení z naší strany. Děkujeme za pochopení.

Vstupné: dospělí 40,- Kč, mládež 30,- Kč.

V rámci akce, kterou pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.