01.06.2022
Klub nadaných dětí ve školním roce 2022/2023

Od září 2022 bude Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabírat nové zájemce do Klubu nadaných dětí, který zde funguje pod záštitou Dětské mensy již od roku 2019.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Meziříčská noc padajících hvězd

Meziříčská noc padajících hvězd

Typ akce:pozorování oblohy
Termín konání akce: 12.08.2022 od 21:30 do 0:00

Meteorický roj Perseidy patří ke každoročním vrcholům astronomického léta a jako každý rok, tak i letos, Vás zveme na MEZIŘÍČSKOU NOC PADAJÍCÍCH HVĚZD. Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., připravila pro návštěvníky na pátek 12. srpna 2022 od 21:30 do 23:59 hodin pozorování pod širým nebem.
Od půl desáté do půlnoci (možná i déle) budeme pozorovat krásy letní oblohy pouhým okem a číhat na padající hvězdy. Jelikož meteory se pozorují nejlépe vleže, přineste si s sebou karimatku nebo jinou podložku, na kterou si budete moci lehnout, teplé oblečení a případně také deku na přikrytí. Čaj na zahřátí zajistíme.

Akce se uskuteční pouze za příznivého počasí.
Vstupné: dospělí 60,- Kč, mládež 50,- Kč

V rámci programu, který pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.