25.11.2018
Úspěšný projekt energetických úspor

V  roce 2017 byla provedena rekonstrukce (zateplení objektu a výměna výplní stavebních otvorů) provozně-technického objektu Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o., který slouží jako zázemí hlavních objektů hvězdárny, jako odborná knihovna a studovna odborných pracovníků a stážistů.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ pro rodiny s dětmi - Astronomie včera, dnes a zítra

DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ pro rodiny s dětmi - Astronomie včera, dnes a zítra

Typ akce:akce pro veřejnost
Termín konání akce: 10.11.2018 od 9:00 do 17:00

Den otevřených dveří Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. v rámci celostátní festivalu Týden vědy a techniky Akademie věd České republiky. Akce je určena zájemcům z řad široké veřejnosti i rodinám s dětmi a malým skupinkách zájemců.

Představa porovnání jak se dělala astronomie před 100-150 lety, co se používalo, co jsme o vesmíru věděli, jaké přístroje nám umožnily rozvoj poznání, jak to vypadalo na hvězdárně - historické fotky, ukázky starých přístrojů či pozorování, jak vypadá moderní technika a jak vypadá budoucnost astronomie - družice, velké observatoře, malé robotické systémy, velká spolupráce, superpočítače...

Tato akce je součástí programu Týdne vědy a techniky Akademie věd ČR.

Více informací o celé akci a připravovaném programu naleznete na webových stránkách http://www.tydenvedy.cz/

Plakát ke stažení zde:

V rámci této akce, kterou pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.