27.04.2021
Vydejte se s námi do stratosféry!

Touha prozkoumat stratosféru a její vliv nejen na živé organismy stojí za projektem s názvem Společně na hranici vesmíru. Jeho cílem je vytvořit, podpořit a udržet malé vývojové a výzkumné týmy složené z techniků a výzkumníků z obou stran česko-slovenské hranice. Projekt jsme začali realizovat v listopadu 2020 a i přes nepřízeň okolních podmínek, úspěšně pokračuje.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Čaj o jednadvacáté

Čaj o jednadvacáté

Typ akce:pozorování oblohy
Termín konání akce: 25.06.2021 od 21:00

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. zve všechny zájemce na noční pozorování hvězd a planet u šálku čaje a sušenek. Jako každý rok tak i letos pořádáme v pátek 25. 6. 2021 od 21:00 hodin akci "Čaj o jednadvacáté."
Budeme vám ukazovat obrazce souhvězdí a vypravovat jejich starodávné příběhy o lásce, přátelství a nesmírné odvaze. Naše dalekohledy vám dají nahlédnout do vzdálených světů hvězd, hvězdokup a galaxií. Nezapomeneme ani na bledé světlo bludných hvězd, které jsou ve skutečnosti planetami naší Sluneční soustavy.
Pozorovat nebeskou klenbu budeme dalekohledy různých optických velikostí a svýma očima. A k tomu budeme popíjet čaj a chroupat sušenky.
Karimatky, lehátka, deky s sebou, budou se hodit!

Vstupné: dospělí 50,- Kč; děti 40,- Kč

V rámci programu, který pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.