22.02.2019
Velikonoce na hvězdárně

Na jarní měsíce jsme pro děti z mateřských školek připravili program VELIKONOCE NA HVĚZDÁRNĚ.   Společně přivítáme jaro, popovídáme si o velikonočních zvycích a symbolech, zjistíme, proč máme čtyři roční období, proč má Měsíc více tváří, jestli i v hlubokém vesmíru máme kuřátka, beránka a jiné velikonoční symboly.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Čaj o jednadvacáté

Čaj o jednadvacáté

Typ akce:pozorování oblohy
Termín konání akce: 28.06.2019 od 21:00

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. zve všechny zájemce v pátek 28. června ve 21:00 hodin na Čaj o jednadvacáté - noční pozorování hvězd a planet u šálku čaje a sušenek.

Budeme vám ukazovat obrazce souhvězdí a vypravovat jejich starodávné příběhy o lásce, přátelství a nesmírné odvaze. Naše dalekohledy vám dají nahlédnout do vzdálených světů hvězd, hvězdokup a galaxií. Nezapomeneme ani na bledé světlo bludných hvězd, které jsou ve skutečnosti planetami naší Sluneční soustavy.

Pozorovat nebeskou klenbu budeme dalekohledy různých optických velikostí a svýma očima. A k tomu budeme popíjet čaj a chroupat sušenky.

Karimatky, lehátka, deky s sebou, budou se hodit!

Vstupné: dospělí 50,- Kč; děti 40,- Kč

V rámci programu, který pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.