22.02.2019
Velikonoce na hvězdárně

Na jarní měsíce jsme pro děti z mateřských školek připravili program VELIKONOCE NA HVĚZDÁRNĚ.   Společně přivítáme jaro, popovídáme si o velikonočních zvycích a symbolech, zjistíme, proč máme čtyři roční období, proč má Měsíc více tváří, jestli i v hlubokém vesmíru máme kuřátka, beránka a jiné velikonoční symboly.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Astronomická pozorování pro veřejnost

Astronomická pozorování pro veřejnost

Typ akce:pozorování oblohy
Termín konání akce: 05. - 09.11.2018

V rámci Týdne vědy a techniky Akademie věd ČR připravila Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. astronomická pozorování pro veřejnost zdarma.

V uvedených dnech začíná program vždy v 18:00 hodin v hlavní kopuli hvězdárny. Program je doplněn výkladem odborného pracovníka, předpokládaná délka pozorování je 90 minut. Akce se koná pouze za příznivého počasí.

hvězdy a vícenásobné hvězdné systémy
    hvězdokupy, mlhoviny, galaxie

Tato akce je součástí programu Týdne vědy a techniky Akademie věd ČR.

Více informací o celé akci a připravovaném programu naleznete na webových stránkách http://www.tydenvedy.cz/

V rámci této akce, kterou pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.