Zřizovatelem organizace je

05.01.2024
Činnost Klubu nadaných dětí ve školním roce 2023/2024

Klub nadaných dětí funguje na hvězdárně od roku 2019. Klub se každý nový školní rok otevírá pro nové zájemce, výjimkou byl hned první ročník, který se kvůli covidovým omezením protáhl na roky dva.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Zvyky a symboly Vánoc na hvězdárně

Místo konání akce:Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o.
Typ akce:akce pro děti
Termín konání akce: 09.12.2023 od 14:00

Srdečně zveme rodiče s dětmi v sobotu 9. prosince 2023 ve 14:00 hodin na program s názvem Zvyky a symboly Vánoc na hvězdárně.

Na konec roku jsme si pro Vás připravili program, ve kterém si předvánoční atmosféru zpříjemníme vyprávěním a objasněním mikulášských a vánočních tradic a symbolů z hlediska přírodních věd. Povíme si, co jsou to padající hvězdy, jak ve skutečnosti vypadá kometa, která hvězda se objeví na Štědrý den jako první, jak vzniká sníh a sněhové vločky, jak vzniká led, kde se bere uhlí, které nadělují čerti a spoustu dalších zajímavostí.

Chybět nebude ani malé adventní tvoření. To vše ve vánočně vyzdobené hvězdárně s šálkem dobré kávy nebo čaje.

Na akci je nutná rezervace na tel. čísle 571 611 928 nebo na e-mailu info@astrovm.cz. do 8 prosince 2023 do 12. hodin.Rezervace je platná po potvrzení z naší strany.

Vstupné: dospělí 60,- Kč, mládež 50,- Kč

V rámci akce, kterou pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o., mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.