10.09.2019
59. praktikum pozorovatelů proměnných hvězd a exoplanet

Před koncem prázdnin, v týdnu mezi 24. – 31. srpnem 2019, se na hvězdárně ve Valašském Meziříčí sešlo celkem 17 účastníků praktika pozorovatelů proměnných hvězd. Podobně jako v loňském roce se na letošním praktiku objevilo několik nováčků. Ale nebyly to úplní nováčci, neboť někteří z nich již prošli úpickou expedicí, takže o proměnných hvězdách už něco věděli.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Program pro rodiny s dětmi - Starověké experimenty

Program pro rodiny s dětmi - Starověké experimenty

Typ akce:akce pro děti
Termín konání akce: 05.10.2019 od 14:00

Srdečně zveme rodiče s dětmi v sobotu 5.října 2019 ve 14:00 hodin na hvězdárnu na program Starověké experimenty - Bagdádská láhev.

Oživlá historie na hvězdárně – staňte se spolu s námi antickými přírodními fyziky při sestavování Bagdádské láhve. Tento přístroj byl běžnou součástí života ve starověkých palácích a řemeslnických dílnách. Skutečnou fyzikální podstatu fungování těchto přístrojů odhalila až moderní věda. Cílem je vyrobit a vyzkoušet funkčnost těchto přístrojů za aktivní pomoci návštěvníků.

Výrobu modelů podpořilo Ministerstvo kultury České republiky.

Na program je nutná rezervace na telefonním čísle 571 611 928 nebo na e-mailu: info@astrovm.cz

Rezervace je platná po potvrzení z naší strany.

Vstupné: dospělí 50,- Kč, mládež 40,- Kč.

V rámci této akce pořádané Hvězdárnou Valašské Meziříčí, p. o. mohou být pořizovány obrazové a zvukové záznamy za účelem prezentace organizátora akce. Pořadatel nenese odpovědnost za záznamy pořízené a zveřejněné jinými subjekty.