13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Co se podařilo » Experimentárium ve Veselí nad Moravou.

Experimentárium ve Veselí nad Moravou.

Ve čtvrtek 24. února 2011 se v kavárně Café Pierre ve Veselí nad Moravou uskutečnil program Experimentárium, připravený pracovníky Hvězdárny Valašské Meziříčí. Akce byla organizována na objednávku občanského sdružení BRELAN D´AS.

Pro návštěvníky jsme připravili sadu optických a magnetických experimentů, které obvykle předvádíme pro školní exkurze na naší hvězdárně. Návštěvníci si na vlastní oči mohli některé z pokusů vyzkoušet a vše si detailně prohlédnout.

Vzhledem k příznivému počasí jsme o přestávce programu uskutečnili krátké pozorování oblohy malým dalekohledem.

V prostorách kavárny byly v průběhu pořadu k vidění také umělecké předměty inspirované tématem magnetismu, což pro nás i návštěvníky bylo příjemným doplňkem akce.

Programu se v příjemném prostředí kavárny zúčastnilo na 30 návštěvníků.

Děkujeme za pozvání a těšíme se někdy na shledanou.