22.09.2020
Blízký vzdálený svět zákrytů a erupcí

Odborný pracovník naší hvězdárny Ladislav Šmelcer se zhlédl v proměnných hvězdách. Už téměř čtvrt století patří k jejich zaníceným pozorovatelům. Svého času byl předsedou Sekce proměnných hvězd a exoplanet při České astronomické společnosti, nyní je jejím místopředsedou a pořadatelem celostátního praktika. Téma tajuplných vesmírných těles prolíná celým následujícím rozhovorem.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem » Astronomický tábor » Ubytování a stravování

Ubytování a stravování

Ubytování

Pro účastníky astronomického tábora je připravena ubytovna s celkovou kapacitou 20 míst. Dívky a chlapci spí v oddělených pokojích (chlapci 12 míst, dívky 8 míst). Součástí ubytovny jsou i oddělená sociální zařízení.

Stravování

Jídlo 5x denně je na táboře tradicí a povinností. Snídaně, svačiny (2x denně) a večeře jsou zajištěny přímo v prostorách hvězdárny. Obědy zajišťujeme v restauraci s nekuřáckým salónkem.

Ubytovna pro účastníky tábora