22.02.2019
Velikonoce na hvězdárně

Na jarní měsíce jsme pro děti z mateřských školek připravili program VELIKONOCE NA HVĚZDÁRNĚ.   Společně přivítáme jaro, popovídáme si o velikonočních zvycích a symbolech, zjistíme, proč máme čtyři roční období, proč má Měsíc více tváří, jestli i v hlubokém vesmíru máme kuřátka, beránka a jiné velikonoční symboly.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem » Astronomický tábor » Ubytování a stravování

Ubytování a stravování

Ubytování

Pro účastníky astronomického tábora je připravena ubytovna s celkovou kapacitou 20 míst. Dívky a chlapci spí v oddělených pokojích (chlapci 12 míst, dívky 8 míst). Součástí ubytovny jsou i oddělená sociální zařízení.

Stravování

Jídlo 5x denně je na táboře tradicí a povinností. Snídaně, svačiny (2x denně) a večeře jsou zajištěny přímo v prostorách hvězdárny. Obědy zajišťujeme v restauraci s nekuřáckým salónkem.

Ubytovna pro účastníky tábora