Zřizovatelem organizace je

05.01.2024
Činnost Klubu nadaných dětí ve školním roce 2023/2024

Klub nadaných dětí funguje na hvězdárně od roku 2019. Klub se každý nový školní rok otevírá pro nové zájemce, výjimkou byl hned první ročník, který se kvůli covidovým omezením protáhl na roky dva.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem » Klub nadaných dětí v roce 2023/2024

Klub nadaných dětí v roce 2023/2024

Od září 2023 bude Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabírat nové zájemce do Klubu nadaných dětí, který zde funguje pod záštitou Dětské mensy již od roku 2019.

Ve školním roce 2023/2024 otevíráme klub pro děti, které budou v tomto školním roce navštěvovat 3. – 5. třídu ZŠ.

Schůzky klubu probíhají 1× měsíčně (délka schůzky je 3 – 4 hodiny) a setkávají se při nich děti i rodiče (účast alespoň jednoho rodiče je podmínkou). Právě zapojením rodičů do aktivit klubu se lišíme od klubů nadaných dětí fungujících při školách.

Program klubu je velmi pestrý, zaměřený nejen na přírodní vědy (astronomie, fyzika, astrofyzika, geologie, meteorologie apod.), ale např. i na moderní technologie, šifrování, čtenářskou gramotnost, logické myšlení, deskové hry, exkurze apod. Děti a rodiče mají v rámci schůzky jak společné, tak oddělené aktivity, programy připravují většinou odborní pracovníci hvězdárny, některá témata zpracovávají externí lektoři. Dané téma se na schůzce probírá více do hloubky a je vítána aktivní spoluúčast členů klubu.

Přihlášky do klubu je možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně. První setkání zájemců o klub se bude konat ve středu 13. září 2023 v 16:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Členství v Klubu nadaných dětí při Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. není podmíněno členstvím v Dětské Mense nebo Mense ČR.

Předpokládaný roční poplatek (minimálně 10 schůzek) je 1 200,- za osobu.

Maximální počet dětí v klubu je 15.

Podrobnější informace rádi poskytneme osobně, telefonicky nebo e-mailem.

Zodpovědná osoba za hvězdárnu je Naďa Lenžová, nlenzova@astrovm.cz, 571 611 928.

Přihláška:

GDPR: