18.06.2018
Opět pozorujeme! – Zákryty

V tomto roce (2018) se stalo pozorování zákrytů opět jedním z odvětví našich odborných pozorování. I přes špatné počasí z počátku roku se doposud (za období leden – květen) podařilo „napozorovat“ (tj. nahrát a vyhodnotit) několik úkazů (přehled v tabulce). Tato pozorování nám posloužila k otestování sestavy navržené pro pozorování.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » Realizované projekty » Spoločná cesta ku hviezdam

Spoločná cesta ku hviezdam

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. spolupracuje společně s Krajskou hvězdárnou v Žilině, pracovištěm Kysuckou hvezdárňou v Kysuckom Novom Meste, na realizaci zajímavého projektu „Spoločná cesta ku hviezdam“ orientovaného na podporu publicity a propagace činnosti obou pracovišt a jejich vzájemné spolupráce..

Podílí se tak na přípravě a vydání řady materiálů publicity k podpoře cestovního ruchu v příhraničním regionu SR-ČR. Naše hvězdárna zde vystupovala v roli přeshraničního partnera.

Hlavními výstupy projektu je příprava a realizace materiálů publicity: astronomický kalendář, turistická známka, magnetky,  brožura „Cesta ku hviezdam“ můžete získat nejen na Kysucách, ale i u nás.

Podrobnější informace o akcích a výstupech tohoto projektu najdete na webové stránce žadatele projektu www.astrokysuce.sk. Pokud se chcete podívat na náhledy hlavních výstupu projektu, jsou v elektronické podobě zveřejněny na webu Krajské hvězdárny v Žilině.