18.06.2018
Opět pozorujeme! – Zákryty

V letošním roce se stalo pozorování zákrytů opět jedním z odvětví našich odborných pozorování. I přes špatné počasí z počátku roku se doposud (za období leden – květen) podařilo „napozorovat“ (tj. nahrát a vyhodnotit) několik úkazů (přehled v tabulce). Tato pozorování nám posloužila k otestování sestavy navržené pro pozorování.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » Realizované projekty » Astronomie seniorům

Astronomie seniorům

Základní informace o projektu

Název projektu: ASTRONOMIE SENIORŮM
Poskytovatel dotace: Ministerstvo kultury, Maltézské náměstí 1, Praha 1 118 11; na základě  rozhodnutí č. 14062/2012 ORNK/ZMA
Dotační program: podpora rozvoje zájmových kulturních - mimouměleckých aktivit
Žadatel: Hvězdárna Valašské Meziříčí, Vsetínská 78, Valašské Meziříčí 757 01
Termín realizace: duben až listopad 2012
Kontakt: Mgr. Radek Kraus; rkraus@astrovm.cz; Tel.: 571 611 928

Základní myšlenka

Hlavním záměrem Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o. je pomocí projektu Astronomie seniorům obohatit kulturní nabídku seniorům, přiblížit jim současné znalosti o Vesmíru a pokroky světové kosmonautiky a předat ucelený přehled informací, který rozšiřuje všeobecný přehled seniorů  nejen v astronomii, ale také v souvisejících vědeckých a technických oborech.

Cílová skupina