Logo veřejné zakázky a poptávky

09.06.2016
Muzejní noc 2016

Hvězdáři ze Stínadel se i v letošním roce připojili k Muzejní noci ve Valašském Meziříčí, kterou organizovalo místní kulturní zařízení. Vrtkavé počasí pátečního večera neodradilo více jak 500 návštěvníků od prohlídky nebeské klenby, techniky a budov hvězdárny.

16.05.2016
Program Hrátky se Sluníčkem a jeho kamarády

V polovině února 2016 měl na hvězdárně premiéru nový program pro děti z mateřských škol Hrátky se Sluníčkem a jeho kamarády. Stejně jako u programu Na hvězdárně s krtečkem jsme i nyní využili nesmírné zvídavosti a zvědavosti dětí, vtáhli jsme je do hry a byli jsme velmi překvapení, co všechno naši nejmenší návštěvníci z mateřských škol už o vesmíru ví.

09.05.2016
Přechod Merkuru v přímém přenosu

Hvězdárna Valašské Meziříčí připravila pro zájemce o pozorování přechodu planety Merkur přes sluneční disk 9. května 2016 v odpoledních hodinách speciální program. Kromě vizuálního pozorování pomocí slunečních dalekohledů bude možné v hale hvězdárny sledovat online přenos záběrů probíhajícího úkazu z přístrojů, které slouží pro odborná pozorování. Přenos bude možné shlédnout i prostřednictvím internetu na adrese pozorovanislunce.eu.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem

Dětem

Hvězdárna Valašské Meziříčí nabízí pro šikovné holky a kluky celou řadou zajímavých možností, jak trávit volný čas.

Pro ty nejmenší a trochu větší jsou tu veselé a zábavné omalovánky, seslané z noční oblohy, příběhy vesmírného cestovatele pana Malíčka a obrázky o planetě Zemi a hvězdě Slunci.

Máš touhu poznat, jak funguje a vypadá vesmír? Zkus navštívit naše astronomické kroužky! Mimo jiné můžete na hvězdárně potkat i nové kamarády či další zajímavé lidi.

Nevíš, co budeš dělat o prázdninách, když tví přátelé odjeli s rodiči na dovolenou? Hvězdárna Ti nabízí super prázdniny při „letním putování vesmírem“, které je plné her, dovedností, nových informací, a také kamarádů a kamarádek.

Kosmické příběhy