Logo veřejné zakázky a poptávky

11.12.2017
Zvyky a symboly Vánoc na hvězdárně

Poslední měsíc v roce patřil na hvězdárně nejmenším návštěvníkům. Připravili jsme pro ně program o Vánocích, ve kterém jsme typicky vánoční zvyky a symboly podrobněji prozkoumali.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem

Dětem

Hvězdárna Valašské Meziříčí nabízí pro šikovné holky a kluky celou řadou zajímavých možností, jak trávit volný čas.

Pro ty nejmenší a trochu větší jsou tu veselé a zábavné omalovánky, seslané z noční oblohy, příběhy vesmírného cestovatele pana Malíčka a obrázky o planetě Zemi a hvězdě Slunci.

Máš touhu poznat, jak funguje a vypadá vesmír? Zkus navštívit naše astronomické kroužky! Mimo jiné můžete na hvězdárně potkat i nové kamarády či další zajímavé lidi.

Nevíš, co budeš dělat o prázdninách, když tví přátelé odjeli s rodiči na dovolenou? Hvězdárna Ti nabízí super prázdniny při „letním putování vesmírem“, které je plné her, dovedností, nových informací, a také kamarádů a kamarádek.

Kosmické příběhy