Logo veřejné zakázky a poptávky

01.02.2016
Robotika s Legem – jednoduchými kroky ke složitému cíli

Aneb malé shrnutí postřehů po pěti letech od vzniku a zařazení do nabídky pořadů

Robotika je název programu, který patří ke speciálním vzdělávacím pořadům hvězdárny a pravděpodobně jej už můžeme zařadit k oblíbeným stálicím naší nabídky. Program je určen především pro žáky vyšších ročníků základních škol a studenty škol středních.

28.01.2016
Navštivte nový internetový portál eBadatelna Zlínského kraje

Zlínský kraj a jeho paměťové instituce vytvořily v rámci České republiky ojedinělý projekt, díky němuž jsou digitálně zpřístupněny zajímavé dokumenty z fondů Hvězdárny Valašské Meziříčí,

27.12.2015
Ohlédnutí za rokem 2015 a poděkování

Konec roku obvykle bývá časem k zamyšlení a zhodnocení toho, co jsme ať už ve svém soukromém či profesním životě dokázali, co se nám podařilo nebo naopak co se nám nepodařilo a proč se tak stalo. Dovolte mi proto, abych se i já na chvíli zamyslel a civilně zhodnotil uplynulý rok 2015 na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem

Dětem

Hvězdárna Valašské Meziříčí nabízí pro šikovné holky a kluky celou řadou zajímavých možností, jak trávit volný čas.

Pro ty nejmenší a trochu větší jsou tu veselé a zábavné omalovánky, seslané z noční oblohy, příběhy vesmírného cestovatele pana Malíčka a obrázky o planetě Zemi a hvězdě Slunci.

Máš touhu poznat, jak funguje a vypadá vesmír? Zkus navštívit naše astronomické kroužky! Mimo jiné můžete na hvězdárně potkat i nové kamarády či další zajímavé lidi.

Nevíš, co budeš dělat o prázdninách, když tví přátelé odjeli s rodiči na dovolenou? Hvězdárna Ti nabízí super prázdniny při „letním putování vesmírem“, které je plné her, dovedností, nových informací, a také kamarádů a kamarádek.

Kosmické příběhy