Logo veřejné zakázky a poptávky

22.06.2017
Informační den pro pedagogy

Ve středu 21. června jsme v celém areálu hvězdárny uspořádali „Informační den pro pedagogy“

02.05.2017
eMeteorNews - nový časopis pro pozorovatele meteorů

Na začátku roku 2017 se Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje, stala oficiálním partnerem a vydavatelem nového elektronického časopisu eMeteorNews. Periodikum vychází v anglickém jazyce a má sloužit jako rychlá komunikační platforma pro amatérské i profesionální pozorovatele meteorů z celého světa.

25.04.2017
Poznávejme svět světlem

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. připravila pro děti z mateřských škol a žáky prvního stupně základních škol nový program plný světla, stínu, barev a hlavně pokusů.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Úspěšný a bohatě navštívený seminář o kosmických technologiích

Úspěšný a bohatě navštívený seminář o kosmických technologiích

03.12.2012

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. ve spolupráci s Hvězdárnou v Partizánskom uspořádala ve dnech 23. až 25. listopadu seminář o kosmonautice se zaměřením na téma kosmické technologie - automaty versus člověk. Akci pořádanou v rámci projektu Obloha na dlani výrazně zpestřil svojí účastí slovenský kosmonaut Ivan Bella.

Podrobnější zhodnocení průběhu semináře včetně fotogalerie najdete na stránkách projektu Obloha na dlani.