18.06.2018
Opět pozorujeme! – Zákryty

V letošním roce se stalo pozorování zákrytů opět jedním z odvětví našich odborných pozorování. I přes špatné počasí z počátku roku se doposud (za období leden – květen) podařilo „napozorovat“ (tj. nahrát a vyhodnotit) několik úkazů (přehled v tabulce). Tato pozorování nám posloužila k otestování sestavy navržené pro pozorování.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Úspěšný a bohatě navštívený seminář o kosmických technologiích

Úspěšný a bohatě navštívený seminář o kosmických technologiích

03.12.2012

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. ve spolupráci s Hvězdárnou v Partizánskom uspořádala ve dnech 23. až 25. listopadu seminář o kosmonautice se zaměřením na téma kosmické technologie - automaty versus člověk. Akci pořádanou v rámci projektu Obloha na dlani výrazně zpestřil svojí účastí slovenský kosmonaut Ivan Bella.

Podrobnější zhodnocení průběhu semináře včetně fotogalerie najdete na stránkách projektu Obloha na dlani.