Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Úspěšné turné digitálního planetária Zlínským krajem

Úspěšné turné digitálního planetária Zlínským krajem

23.05.2012

Děti z celkem dvanácti tříd v rozmezí od prvního do devátého ročníku tří měst Zlínského kraje (Uherský Brod, Valašské Meziříčí a Zlín) měly možnost se během měsíce května seznámit díky programu digitálního planetária  zakoupeného v rámci projektu Obloha na dlani partnerskou Hvězdárnou v Partizánskom s aktuálním děním na denní a noční obloze a s jednotlivými tělesy sluneční soustavy.

Podrobnější informace včetně fotogalerie najdete v na stránkách projektu Obloha na dlani (www.oblohanadlani.eu) v rubrice "Podařilo se nám".

autor: Markéta Konvičková