Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Poznávejme svět světlem

Poznávejme svět světlem

25.04.2017

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabízí pro děti z mateřských škol a žáky prvního stupně základních škol nový program

POZNÁVEJME SVĚT SVĚTLEM.

Netradiční program seznamuje děti hravou formou se světlem kolem nás – co je to světlo, jaké jsou hlavní zdroje světla, světlo z hlediska astronomie, využití světla dříve a dnes, co je to optické prostředí, odraz a lom světla, co je to stín a jak vzniká, barvy jako vlastnost světla, optické klamy apod.

Program je doplněn praktickou částí, ve které žákům předvedeme několik zajímavých pokusů se světlem a stíny a poté si je budou moci sami vyzkoušet a přemýšlet nad nimi.
Praktická část se liší podle věku cílové skupiny. Děti z MŠ si vyzkouší pokusy jednodušší, ale hravější, žáci ZŠ si jich zkusí více a intenzivněji se zapojí do jejich realizace.

Program si můžete objednat na telefonním čísle 571 611 928 nebo e-mailem na hvezdarna@astrovm.cz.

Vstupné: děti MŠ - 20,00 Kč, žáci ZŠ - 30,00 Kč, pedagogický doprovod zdarma.

Délka programu je přibližně 60 minut.

Program a návštěvu si můžete objednat na telefonním čísle 571 611 928e-mailem i osobně.

Kontaktní osoba – Naďa Lenžová, nlenzova@astrovm.cz.

Program vznik s finanční podporou Ministerstva kultury ČR.