Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Nacházíte se: Úvodní stránka » VAS

VAS

VAS - Valašská astronomická společnost

je občanským sdružením se sídlem na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. Byla založena v roce 1996. V listopadu téhož roku se konal první (ustavující) sněm VAS. Valašská astronomická společnost je řízena tříčlennou Radou VAS, která je volena pravidelně jednou za 3 roky. Jednou za 2 roky se koná sněm VAS, na kterém mohou členové předkládat své návrhy na zlepšení činnosti organizace.

Podle svých možností VAS spolupracuje na některých aktivitách s Hvězdárnou Valašské Meziříčí (např. Podzimní putování Valašskem, víkendové semináře apod.). O akcích hvězdárny jsou členové VAS informováni prostřednictvím měsíčního programového letáčku nebo se mohou aktuální informace dozvědět na internetových stránkách Hvězdárny Valašské Meziříčí. Kromě měsíčního letáčku je v průběhu roku vydáván pro členy VAS minimálně jeden Zpravodaj Valašské astronomické společnosti. Ten obsahuje další informace o činnosti VAS a především další informace o novinkách z astronomie a kosmonautiky, které se nevejdou do pravidelných měsíčních letáčků.

Hlavním úkolem VAS je poskytovat členům informace, o které mají zájem, informovat je o akcích, které pořádá Hvězdárna Valašské Meziříčí a poskytnout jim prostor ke vzájemnému setkávání a společnému strávení volného času. Mezi další výhody členů VAS patří například volný vstup (neplatí se vstupné) na většinu akcí Hvězdárny Valašské Meziříčí. Podrobnější informace o členských výhodách naleznete ve stanovách společnosti na internetových stránkách VAS.

Pokud máte zájem o členství ve Valašské astronomické společnosti či potřebujete podrobnější informace, zašlete nám své požadavky přímo na adresu administrativy VAS: asistentka@astrovm.cz

Od roku 2008 byl upraven členský poplatek na 200,- Kč (z důvodu zvýšení poštovného). Novinkou je zavedení elektronického členství – členský poplatek 80,- Kč – člen dostává informace pouze elektronickou poštou, nedostává tištěné materiály.