27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Programy pro návštěvníky Hvězdárny Valašské Meziříčí » Individuální návštěvník » Zážitkový dárek - pozorování noční oblohy jen pro Vás

Zážitkový dárek - pozorování noční oblohy jen pro Vás

Hledáte-li originální dárek pro Vaše blízké, nabízíme Vám možnost objednat si u nás dárkový poukaz na individuální pozorování noční oblohy, tedy opravdový astronomický zážitek pro obdarovaného.
Místo a termín určíte Vy.

Pozorování jsme schopni uskutečnit téměř kdekoliv ve vhodných podmínkách – ať už u Vás na zahradě či chatě, chalupě, na horách apod. Pro firemní akce je možné pozorování zrealizovat v sídle firmy či na místě konání firemní akce.

Pozorování je realizováno za použití výkonných přenosných dalekohledů. Noční oblohou Vás provede vždy minimálně jeden odborný pracovník hvězdárny, který Vás poutavě seznámí se souhvězdími, planetami a dalšími viditelnými objekty noční oblohy v daném čase. Rád odpoví na Vaše dotazy a samozřejmě Vás seznámí s pozorovací technikou. Pokud máte zájem pozorovat konkrétní objekty, poradíme Vám s výběrem vhodného termínu podle výskytu těchto objektů na obloze.

Náhled dárkového poukazuNáhled dárkového poukazu Náhled dárkového poukazu

Akce se může zúčastnit obdarovaný a jeho hosté, ideálně skupina do 20-ti osob. Pozorování zpravidla trvá 1,5 až 2 hodiny včetně instalace pozorovací techniky.

Cena dárkového poukazu

Pozorování na hvězdárně: 800 - 1200 Kč
Pozorování mimo hvězdárnu: 1600 - 2200 Kč

Platnost dárkového poukazu: 1 rok.
Termín pozorování je nutné dohodnout nejméně 15 pracovních dnů předem.
Pozorování se koná pouze za příznivého počasí – pokud oblohu nezakrývají mraky.

Pro objednání dárkového poukazu kontaktujte Hvězdárnu Valašské Meziříčí, p. o. na tel.: 571 611 928,
nebo e-mailem: asistentka@astrovm.cz

Pozorování noční oblohy je zážitek, který Vám rádi zprostředkujeme.

autor: Hana Zákravská