27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Víkendový fyzikální seminář

Víkendový fyzikální seminář

Typ akce:seminář
Termín konání akce: 03. - 05.11.2017

VÍKENDOVÝ FYZIKÁLNÍ SEMINÁŘ

(akce jen pro předem přihlášené účastníky z řad studentů)

Seminář se uskuteční na hvezdárně ve Valašském Meziříčí. Je organizován studenty fyziky. Podrobný program s pokyny pořadatelů naleznete na physics.muni.cz/~pako/valmez.html.

Akce je spolufinancována Ústavem teoretické fyziky a astrofyziky MU Brno.

Je pořádána za finanční podpory společnosti DEZA, a. s. a společnosti CS CABOT, spol. s r. o.

Děkujeme!