02.05.2018
Za tajemstvím padajících hvězd: Jasný bolid nad jižním Maďarskem

Cokoliv se šustne nad obzorem, o tom čeští astronomové dobře vědí. A nezáleží na tom, že tentokrát proťal zářící objekt oblohu nad hranicí Maďarska a Chorvatska. Pomocí dálkové radarové detekce, pozorování pomocí monitorů náhlých ionosférických poruch, kamerových systémů a velmi kvalitních spektrografů lze odhalit tajemství jasného objektu za hranicemi České republiky.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Informační den pro pedagogy 2

Informační den pro pedagogy 2

Typ akce:Den otevřených dveří
Termín konání akce: 31.08.2017 od 9:00 do 13:00

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. připravila na 31. srpna 2017 pro ředitele, učitele a vychovatele mateřských, základních i středních škol, školních družin a klubů, vedoucí volnočasových a zájmových kroužků

Informační den pro pedagogy 2

Se začínajícím školním rokem a v návaznosti na pozitivní odezvu pedagogů, kteří navštívili INFORMAČNÍ DEN PRO PEDAGOGY NA HVĚZDÁRNĚ v červnu, jsme tuto akci připravili znovu. Je našim cílem prohloubit spolupráci s učiteli a ukázat jim naše možnosti. V souvislosti s přípravou této akce nás těší podpora vedení Města Valašské Meziříčí a Zlínského kraje.

Přijměte tedy srdečné pozvání na další INFORMAČNÍ DEN PRO PEDAGOGY, který se bude konat ve čtvrtek 31. 8. 2017 v době od 9:00 do 13:00 hodin (jeden cyklus trvá cca 2 hodiny).

Co máme připraveno:

• představení možností využití hvězdárny (využití vnitřních a venkovních expozic, využití nově zrekonstruovaných odborných pracovišť a jejich vybavení),
  • ukázky vzdělávacích a osvětových programů přizpůsobených různému věku a úrovni žáků a studentů,
  • představení možností využití areálu pro jinou než vzdělávací činnost (např. hodin výtvarné výchovy v přírodě, exkurze s programem, konání školních olympiád apod.),
  • prohlídka kopulí pro zajištění večerního pozorování i pro uzavřenou skupinu,
  • představení možností pořádání nebo také zapůjčení vzdělávacích a motivačních výstav z oblasti astronomie, kosmonautiky, geologie apod.