27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem » Astronomický tábor » Ubytování a stravování

Ubytování a stravování

Ubytování

Pro účastníky astronomického tábora je připravena ubytovna s celkovou kapacitou 20 míst. Dívky a chlapci spí v oddělených pokojích (chlapci 12 míst, dívky 8 míst). Součástí ubytovny jsou i oddělená sociální zařízení.

Stravování

Jídlo 5x denně je na táboře tradicí a povinností. Snídaně, svačiny (2x denně) a večeře jsou zajištěny přímo v prostorách hvězdárny. Obědy zajišťujeme v restauraci s nekuřáckým salónkem.

Ubytovna pro účastníky tábora