Logo veřejné zakázky a poptávky

10.10.2017
NOC VĚDCŮ 2017

V pátek 6. října se Hvězdárna Valašské Meziříčí opět připojila k celoevropské akci pořádané každoročně pod názvem NOC VĚDCŮ. Tématem letošního ročníku byla MOBILITA.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem » Astronomický tábor » Poprvé na táboře

Poprvé na táboře

Doporučené vybavení

Teplé oblečení a pevná obuv pro astronomická pozorování (zejména noční), sportovní oděv a obuv (nejméně dvoje pevné boty, z toho 1 se světlou podrážkou pro bowling), turistický oděv, pevná obuv, pláštěnka, batoh na svačinu a láhev na čaj pro celodenní výlet, přezůvky, hygienické a osobní potřeby, baterka (je vhodné, aby svítila červeně), poznámkový blok, psací potřeby, popř. kalkulačka, karimatka, hrneček nebo kelímek (doporučujeme umělohmotný nebo plecháček), průkaz zdravotní pojišťovny, průkazka s fotografií pokud nemají OP (nutné pro slevu při dopravě autobusy na výlety), studenti studijní průkaz (nutné pro slevy) a potvrzení lékaře.

Kapesné

Dle našich zkušeností si děti s oblibou kupují pohlednici, záložky apod., také mají touhu potěšit své blízké nějakým malým dárečkem. Množství kapesného volte dle schopností dítěte zacházet s penězi.

Červená baterka

Pro noční pozorování je ideální pomůckou, tlumené červené světlo umožňuje čtení na mapách, stupnicích dalekohledu a písemný záznam pozorování. Nedochází k oslnění. V běžném prodeji se dá taková baterka zakoupit v obchodech s vojenským materiálem. Další možností je výroba takové baterky - krycí sklo reflektoru natřete červenou barvou.

Zdravotní péče

V blízkosti hvězdárny se nachází nemocnice s pohotovostí. Zaměstnanci hvězdárny jsou pravidelně proškolování v kurzech první pomoci.

Návštěva na táboře

V době konání tábora se návštěva nedoporučuje!