25.09.2018
Letní putování vesmírem 2018

Je již tradicí, že s odcházejícím létem se ohlédneme zpět a hodnotíme proběhlé události. K nim patří i astronomické tábory pro děti od 7 do 15 let věku, které na hvězdárně pořádáme desítky let. Letošní skladba táborů byla následující: v červenci pobytový astronomický tábor a v srpnu příměstský tábor.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem » Kroužek pro přírodovědecké talenty

Kroužek pro přírodovědecké talenty

Zájmový kroužek nabízí dětem rozvoj v oblasti přírodních věd a techniky a podporuje zájem o tyto vědy. Děti budou mít možnost seznámit se nejen teoreticky, ale i prakticky s obory jako je fyzika, astronomie, kosmonautika, matematika, robotika nebo geologie. Žáci s hlubším zájmem se mohou časem vypracovat na spolupracovníky hvězdárny nebo využít získané dovednosti pro budoucí studium a profesní rozvoj.

• Pro školní rok 2018/2019.
  • Pro děti prvního i druhého stupně ZŠ (bude rozděleno podle počtu uchazečů).
  • Kroužek bude probíhat 1 x týdně, vždy ve středu, začátek v 16 hodin
  • Cena: 800,- Kč /školní rok (v ceně jsou zahrnuty drobné pomůcky a volný vstup na akce pořádané hvězdárnou).
  • Informační schůzka pro rodiče s dětmi se bude konat ve středu 26. 9. 2018 v 16:00 hodin v budově Hvězdárny. Součástí schůzky bude zápis do kroužku, který proběhne formou jednoduchého vstupního testu, jehož cílem je ověření přehledu a zájmu dítěte o přírodní vědy a techniku.

Plakát