13.06.2019
Klub nadaných dětí

Od září 2019 zahájí na Hvězdárně Valašské Meziříčí, p. o. svoji činnost Klub nadaných dětí pod záštitou Mensy ČR. Přihlášky do klubu bude možné zaslat nebo osobně předat na hvězdárně již během prázdnin, první setkání zájemců o klub bude v sobotu 14. září 2019 ve 14:00 hodin na Hvězdárně Valašské Meziříčí.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Dětem » Kroužek pro přírodovědecké talenty

Kroužek pro přírodovědecké talenty

Zájmový kroužek nabízí dětem rozvoj v oblasti přírodních věd a techniky a podporuje zájem o tyto vědy. Děti budou mít možnost seznámit se nejen teoreticky, ale i prakticky s obory jako je fyzika, astronomie, kosmonautika, matematika, robotika nebo geologie. Žáci s hlubším zájmem se mohou časem vypracovat na spolupracovníky hvězdárny nebo využít získané dovednosti pro budoucí studium a profesní rozvoj.

• Pro školní rok 2018/2019.
  • Pro děti prvního i druhého stupně ZŠ (bude rozděleno podle počtu uchazečů).
  • Kroužek bude probíhat 1 x týdně, vždy ve středu
  • Časový harmonogram kroužku : 15.30 - 17.00 hod - nováčci, 17.00 - 18.30 hod - pokročilí
  • Cena: 800,- Kč /školní rok (v ceně jsou zahrnuty drobné pomůcky a volný vstup na akce pořádané hvězdárnou).
  • Informační schůzka pro rodiče s dětmi se bude konat ve středu 26. 9. 2018 v 16:00 hodin v budově Hvězdárny. Součástí schůzky bude zápis do kroužku, který proběhne formou jednoduchého vstupního testu, jehož cílem je ověření přehledu a zájmu dítěte o přírodní vědy a techniku.

Plakát