27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » VAS » Aktuálně z VAS » Změna termínu úhrady členských příspěvků do ČAS

Změna termínu úhrady členských příspěvků do ČAS

Milí přátelé, členové České astronomické společnosti,

jelikož jste nebo jste byli prostřednictvím Valašské astronomické společnosti také členy České astronomické společnosti, mám povinnost vás informovat o změně v úhradě členských příspěvků do České astronomické společnosti (ČAS).
Podle informací z Výkonného výboru ČAS, který rozhodl o výši centrálních členských příspěvků do ČAS pro rok 2011 je nutné příspěvek uhradit do 15. listopadu 2010.

Platbu proveďte na účet Valašské astronomické společnosti (č.ú.: 169124105/0300, variabilní symbol je vaše členské číslo, do poznámky prosím napište i své jméno), my se postaráme o jejich hromadné odeslání ČAS.

Výše členských příspěvků do ČAS zůstává stejná jako v předchozích letech, tedy:
-    základní 400 Kč,
-    zlevněné 300 Kč
-    zahraniční (mimo ČR a SR) 600 Kč
Na základě zaplaceného členského příspěvků budou nové členské průkazy ČAS rozeslány během prosince 2010.

Zároveň s platbou do ČAS můžete uhradit i členský příspěvek do Valašské astronomické společnosti. Výše příspěvku je také stejná a to, řádný členský příspěvek 200 Kč, elektronické členství 80 Kč. Částky můžete poslat jednou platbou.

Jsme si vědomi skutečnosti, že se jedná o náhlou změnu vedoucí k dalšímu výdaji z vašeho rozpočtu, ale věříme, že ji pochopíte. Rada Valašské astronomické společnosti nemohla tuto skutečnost ovlivnit.

Děkujeme za pochopení.