27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » VAS » Aktuálně z VAS » Proběhly mimořádné korespondenční volby Rady VAS

Proběhly mimořádné korespondenční volby Rady VAS

Vydáno 8. ledna 2010

Volby do orgánů VAS úspěšně proběhly za vysoké účasti voličů. Celkem se vrátilo 23 platných hlasovacích lístků v podobě poštovní zásilky nebo elektronické zprávy (3 ks). Po kontrole platnosti hlasovacích lístků jsme přistoupili k jejich sečtení.

VÝSLEDKY VOLEB členů Rady VAS a revizorů

• Do Rady VAS byli zvoleni tito kandidáti (abecedně): Lenža Libor, Srba Jiří, Valenta Luboš
  • Jako revizoři byli zvoleni (abecedně): Hon Pavel a Martinek František

V nejbližší době bude svoláno první jednání nové Rady VAS za přítomnosti revizorů. Jakmile jednání proběhne, neprodleně vás budeme o jeho výsledcích a závěrech informovat.