Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Nacházíte se: Úvodní stránka » VAS » Aktuálně z VAS » Mimořádný Sněm Valašské astronomické společnosti

Mimořádný Sněm Valašské astronomické společnosti

Vážení členové VAS,

s ohledem na nezbytné úpravy stanov vyplývající z nové legislativy a povinné transformace občanských sdružení na zapsané spolky svolává Rada VAS mimořádný Sněm Valašské astronomické společnosti, který se bude konat dne 16. září 2016 v 18:00 hodin.

S ohledem na plánovanou rekonstrukci tří objektů v areálu valašskomeziříčské hvězdárny bude místo konání Sněmu upřesněno. V každém případě se bude jednat o katastr obce Valašské Meziříčí, případně velmi blízké okolí.

Navrhovaný program Sněmu:

1. Informace z aktuálního dění a aktivit VAS
  2. Informace o korespondenčních volbách VAS a nové Radě VAS
  3. Projednání nových Stanov VAS a transformace VAS na VAS, z. s.
  4. Plán činnosti do konce roku 2016 a výhled na rok 2017
  5. Diskuse
  6. Schválení usnesení
  7. Závěr

Pokud máte návrhy na doplnění programu Sněmu, je možné zaslat konkrétní navrhované body k projednání na adresu předsedy VAS (postačí elektronicky libor.lenza@astrovm.cz).

S ohledem na závažnost programu a zákonem danou povinnost schválit nové stanovy nejvyšším orgánem občanského sdružení je Vaše účast velmi žádoucí! Text nového návrhu stanov Vám zašleme s dostatečným předstihem.

Za Radu VAS srdečně zdraví a na setkání se těší