Logo veřejné zakázky a poptávky

09.02.2018
Nový experimentální program Atmosféra a vakuum

V závěru roku 2017 se nám také díky finančnímu příspěvku Nadace Tomáše Bati podařilo rozšířit sadu pomůcek pro experimentální programy. Od druhého pololetí školního roku 2017/2018 proto zařazujeme do naší nabídky pořad pro druhý stupeň základních škol a střední školy s názvem „Atmosféra a vakuum“, který na základě pokusů se sníženým tlakem demonstruje vlastnosti zemské atmosféry.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie

SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie

Po úspěšně řešeném projektu Rozvoj pozorování a spektroskopie meteorů a meteoritů, reg. č. R200401521 jsme v roce 2018 začali řešit další zajímavý projekt Regionální spolupráce AV ČR s názvem SeLOS - Společná laboratoř observační spektroskopie (reg. č. projektu R200401801). Nositelem projektu je Ústav fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a regionálním partnerem je Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. Projekt byl podán na základě rámcové smlouvy mezi AV ČR a Zlínským krajem. Projekt obdržel podporu pro rok 2018.

Část projektového týmu z Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o.

Část projektového týmu projektu SeLOS z Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského, v. v. i. v Praze a Hvězdárny Valašské Meziříčí, p. o.