27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » Realizované projekty » Vědou a technikou ke společnému rozvoji » Akce a události projektu VTSR » Zahájili jsme realizaci vzdělávacích akcí na školách

Zahájili jsme realizaci vzdělávacích akcí na školách

Projekt Vědou a technikou ke společnému rozvoji se dostal do další fáze své realizace. V druhé polovině června jsme zahájili evaluace vzdělávacích programů připravených v rámci projektu díky novým didaktickým technickým pomůckám.

V první fázi realizace jsme se zaměřili na programy věnované spektroskopii, jejímu významu a praktickým aplikacím a novým metodám digitálního snímkování pomocí CCD detektorů. Ve dnech 18. a 19. června jsme zamířili k naším sousedům do Kysuckého Nového Mesta a druhý den do Trenčína. Poslední akce před začátkem prázdnin se konala ve Slavičíně.

Jak akce probíhaly a jak to při nich vypadalo si můžete prohlédnout v připojené fotogalerii.

Akce budou pokračovat po skončení prázdnin v měsíci září.