27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » Realizované projekty » Společně do stratosféry » Výstupy projektu SdS » Vzdělávací programy pro školy

Vzdělávací programy pro školy

V rámci projektu Společně do stratosféry jsme ve spolupráci s přeshraničním partnerem realizovali celkem 16 vzdělávacích a motivačních akcí na školách v České republice a na Slovensku. Hlavním cílem akcí bylo nejen vzdělávat, ale zejména motivovat a seznámit mladé lidi s náplní práce slovenského partnera Organizace pro vesmírné aktivity.

Prezentace pro školy v České republice