Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » Realizované projekty » Společně do stratosféry » Výstupy projektu SdS » Vzdělávací programy pro školy

Vzdělávací programy pro školy

V rámci projektu Společně do stratosféry jsme ve spolupráci s přeshraničním partnerem realizovali celkem 16 vzdělávacích a motivačních akcí na školách v České republice a na Slovensku. Hlavním cílem akcí bylo nejen vzdělávat, ale zejména motivovat a seznámit mladé lidi s náplní práce slovenského partnera Organizace pro vesmírné aktivity.

Prezentace pro školy v České republice