02.05.2018
Za tajemstvím padajících hvězd: Jasný bolid nad jižním Maďarskem

Cokoliv se šustne nad obzorem, o tom čeští astronomové dobře vědí. A nezáleží na tom, že tentokrát proťal zářící objekt oblohu nad hranicí Maďarska a Chorvatska. Pomocí dálkové radarové detekce, pozorování pomocí monitorů náhlých ionosférických poruch, kamerových systémů a velmi kvalitních spektrografů lze odhalit tajemství jasného objektu za hranicemi České republiky.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Projekty » Realizované projekty » Astronomické cestování » Informace z realizace » Stav realizace projektu Astronomické cestování

Stav realizace projektu Astronomické cestování

Projekt úspěšně realizuje projektový tým a podrobnosti o stavu realizace najdete ve zvláštní aktualitě publikované přímo v Astronomických a kosmonautických aktualitách na stránkách Hvězdárny Valašské Meziříčí.

Pokud se chcete dovědět více přečtěte si článek Realizace projektu Astronomické cestování se dostala do druhé poloviny.