27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Jak si objednat návštěvu?

Návštěvu u nás si můžete objednat:

• telefonicky na čísle:  571 611 928
  • nebo e-mailem:  info@astrovm.cz

Vzhledem k tomu, že email není stoprocentně spolehlivé médium, pak v případě, kdy Vám do dvou pracovních dnů nepotvrdíme objednávku exkurze, zavolejte na výše uvedený telefon.

Při objednání nám prosím sdělte následující údaje:

• datum a hodina předpokládané návštěvy
  • škola, ročník, počet žáků
  • název programu (můžete doplnit svou představou  o náplni programu)
  • kontakt (nejlépe telefon) a jméno učitele

Nezapomeňte, že možnost pozorování objektů na obloze je dána vhodným počasím!