Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Ostatní skupiny

Skupina školní mládeže se učí základům programování robotických vozítek.

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. nabízí své standardní i mimořádné programy a pořady nejen pro školní výpravy a doplňkovou výuku, ale je schopna nabídnout atraktivní program i pro řadu dalších skupin návštěvníků. Jsme připraveni připravit program na míru klubům seniorů, cestovním kancelářím, dětským táborům, zájmovým kroužkům, školním výletům, pracovním či sportovním kolektivům apod.

Níže uvádíme neúplný výčet programů, které nepatří k typické nabídce, ale které jsme schopni při objednání s dostatečným předstihem a po konzultacích s vámi připravit.

• Roboti na planetách - naprogramujte si svého robota pro výzkum povrchů jiných planet (pro početně omezené skupiny)
  • Orientace na obloze - večerní program pro ty, kteří se chtějí seznámit s hlavními souhvězdími naší oblohy (v případě dobrého počasí i pozorování pod oblohou)
  • Pozorování objektů noční oblohy - pozorování zajímavých objektů noční oblohy pro uzavřené skupiny návštěvníků včetně výkladu (s drobnými omezeními možnost konání i mimo hvězdárnu)
  • Individuální prohlídka hvězdárny včetně historického objektu Ballnerovy hvězdárny - pohodové a odpočinkové seznámení se současností i historií astronomie na Valašsku
  • Inspirace pod kopulemi - inspirativní programy pro výtvarně nadané jedince s možností volné výtvarné tvorby v areálu hvězdárny

Pozorování výjimečných úkazů v prostorách hvězdárny.Nenašli jste program, který by se vám líbil? Řekněte nám to!

Naši odborní pracovníci a lektoři jsou připraveni a těší se na vaše nápady a náměty. Přijďte se k nám podívat, uvidíte, že se vám u nás bude líbit!

Pokud se k nám nemůžete z nějakého důvodu dostat, můžeme přijet my k vám! Navštívíme váš kulturní dům, dětský tábor, příměstský tábor, hotel, rekreační zařízení apod.