27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » SOBOTNÍ PROGRAMY PRO RODINY S DĚTMI

SOBOTNÍ PROGRAMY PRO RODINY S DĚTMI

Typ akce:akce pro veřejnost
Termín konání akce: 24.02.2018 od 15:00

Všechny zájemce a zejména rodiny s dětmi srdečně zveme na PROCHÁZKU SLUNEČNÍ SOUSTAVOU.

Program začíná v 15:00 hodin na hvězdárně. Délka trvání do 90 minut. Prozkoumáme Sluneční soustavu, seznámíme se s našimi nejbližšími vesmírnými sousedy a podíváme se i kousek za naše vesmírná humna.

Vstupné: dospělí 40,- Kč, mládež 30,- Kč.

Plakát ke stažení (1 517 kB)