Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Kalendář akcí » Meziříčská noc padajících hvězd

Meziříčská noc padajících hvězd

Typ akce:pozorování oblohy
Termín konání akce: 12.08.2017 od 21:30 do 23:59

Meziříčská noc padajících hvězd

Meteorický roj Perseidy patří ke každoročním vrcholům astronomického léta. Letos nastává maximum jeho činnosti v noci ze soboty 12. na neděli 13. srpna. Hvězdárna Valašské Meziříčí proto připravila pro návštěvníky mimořádnou akci pod širým nebem.

Od půl desáté do půlnoci (možná i déle) budeme prohlížet krásy letní oblohy pouhým okem a číhat na padající hvězdy. Jelikož meteory se pozorují nejlépe vleže, přineste si s sebou karimatku nebo jinou podložku, na kterou si budete moci lehnout, teplé oblečení a případně také deku na přikrytí (srpnové noci již mohou být dost chladné).

Čaj pro zahřátí bude pro pozorovatele zajištěn.

Akce se uskuteční pouze za příznivého počasí.

Vstupné: dospělí 40,- Kč, mládež 30,- Kč