Logo veřejné zakázky a poptávky

09.02.2018
Nový experimentální program Atmosféra a vakuum

V závěru roku 2017 se nám také díky finančnímu příspěvku Nadace Tomáše Bati podařilo rozšířit sadu pomůcek pro experimentální programy. Od druhého pololetí školního roku 2017/2018 proto zařazujeme do naší nabídky pořad pro druhý stupeň základních škol a střední školy s názvem „Atmosféra a vakuum“, který na základě pokusů se sníženým tlakem demonstruje vlastnosti zemské atmosféry.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Co se podařilo » Poučná studijní cesta po hvězdárnách

Poučná studijní cesta po hvězdárnách

Dne 28. června 2011 se v rámci projektu KOSOAP, který realizují Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. a Kysucká hvězdáreň v Kysuckom Novom Meste, uskutečnila studijní cesta po vybraných hvězdárnách příhraniční oblasti SR-ČR. Akce byla připravena jednak pro odborné pracovníky hvězdáren, ale také pro učitele či studenty se zájmem o astronomii.

Hlavním cílem celé akce bylo seznámit se s rozsahem a zaměřením odborných pozorovatelských programů na jednotlivých hvězdárnách, s technickým vybavením a metodikou či využitím odborných pozorovatelských programů ve vzdělávacím procesu.

Více na stránkách projektu