Logo veřejné zakázky a poptávky

10.10.2017
NOC VĚDCŮ 2017

V pátek 6. října se Hvězdárna Valašské Meziříčí opět připojila k celoevropské akci pořádané každoročně pod názvem NOC VĚDCŮ. Tématem letošního ročníku byla MOBILITA.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Co se podařilo » Poučná studijní cesta po hvězdárnách

Poučná studijní cesta po hvězdárnách

Dne 28. června 2011 se v rámci projektu KOSOAP, který realizují Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. a Kysucká hvězdáreň v Kysuckom Novom Meste, uskutečnila studijní cesta po vybraných hvězdárnách příhraniční oblasti SR-ČR. Akce byla připravena jednak pro odborné pracovníky hvězdáren, ale také pro učitele či studenty se zájmem o astronomii.

Hlavním cílem celé akce bylo seznámit se s rozsahem a zaměřením odborných pozorovatelských programů na jednotlivých hvězdárnách, s technickým vybavením a metodikou či využitím odborných pozorovatelských programů ve vzdělávacím procesu.

Více na stránkách projektu