Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Co se podařilo » Párou s Českými drahami na Dny židovské kultury v Holešově

Párou s Českými drahami na Dny židovské kultury v Holešově

V neděli 14. srpna 2011 se na vlakovém nádraží v Holešově uskutečnila doprovodná akce pořádaná u příležitosti Týdne židovské kultury. Kromě kulturního programu byla pro návštěvníky připravena řada doprovodných atrakcí – vagón s dětským koutkem či projekcí pohádek pro děti. Akce se zúčastnila také Hvězdárna Valašské Meziříčí.

Pro návštěvníky jsme připravili dalekohledy k pozorování Slunce, které byly k dispozici na peróně po celou dobu doprovodného programu od 9 h do 16:30.

Stovky návštěvníků si nenechali ujít možnost dopravit se na kulturní akci historickým parním vlakem a řada z nich se také pokochala pohledem na Slunce prostřednictvím speciálních teleskopů.

Přes zdánlivou odlišnost jednotlivých součástí programu se akce vydařila a při nádherném slunečném počasí byl všechny návštěvníky především pohled na Sluneční chromosféru astronomickým dalekohledem zajímavým zážitkem a poučením.