Hvězdárna Valašské Meziříčí
www.astrovm.cz
   


Logo veřejné zakázky a poptávky

11.11.2017
Ohlédnutí za Týdnem vědy a techniky Akademie věd ČR 2017

Za největším vědeckým festivalem v České republice můžeme udělat pomyslnou tečku. Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. se stala již po druhé spolupracující organizací Akademie věd ČR v rámci akce s názvem Týden vědy a techniky Akademie věd ČR.   Festival vědy a techniky se odehrával od pondělí 6. 11. 2017 do soboty 11. 11. 2017. Jak probíhal týden zasvěcený vědě a technice na hvězdárně ve Valašském Meziříčí? V celém areálu hvězdárny bylo náležitě rušno. Na hvězdárnu zavítalo 995 návštěvníků.

10.10.2017
NOC VĚDCŮ 2017

V pátek 6. října se Hvězdárna Valašské Meziříčí opět připojila k celoevropské akci pořádané každoročně pod názvem NOC VĚDCŮ. Tématem letošního ročníku byla MOBILITA.

09.10.2017
Příběh Země

Chemické složení meziplanetární hmoty odhaluje tajemství vzniku života. Klíčem k jeho poznání může být také spektroskopie meteorů!
 
Sluneční soustavu netvoří jen osm planet, přes 180 měsíců, 200 velkých a miliony malých asteroidů a možná až 1012 komet, ale také spousta malých těles pohybujících se mezi planetami po nestabilních drahách. Souhrnně jsou nazvána meziplanetární hmotou. Meziplanetární hmota vstupující do atmosféry naší planety ve většině případů zanikne a jediným projevem této události zůstává tzv. meteor. V omezeném počtu případů je těleso dostatečně velké, aby dopadlo až na povrch jako meteorit a mohlo být podrobeno chemické analýze.

Přihlašte se k odběru aktualit AKA, novinek z hvězdárny a akcí:

Více informací o zasílání novinek

Nacházíte se: Úvodní stránka » Program » Co se podařilo » Kurz Marketing cestovního ruchu

Kurz Marketing cestovního ruchu

Slavnostní zahájení kurzu.V priestoroch Hvezdárne vo Valašskom Meziříčí sa 27. 5. 2010 uskutočnil kurz Marketing v cestovnom ruchu.
Odborná lektorka s dlhoročnou praxou v oblasti cestovného ruchu a marketingu v dopoludňajšej časti poskytla  základný prehľad o technikách a špecifikách marketingu so špecializáciou na prihraničnú oblasť.

Program bol rozdelený do niekoľkých blokov. Dopoludňajší blok sa skladal z týchto častí: základy marketingu, rôzne definície marketingu, vízie do budúcnosti, reakcie firiem v súčasnom svete, kvalita marketingu, marketingové plánovanie, marketingová stratégia, marketingový výskum, marketing a informačné technológie, nástroje marketingu cestovného ruchu, propagačný mix – reklama, publicita, public relation, podpora predaja, cena služieb, programovanie a vytváranie balíčkov, spolupráca medzi kultúrnymi organizáciami a výhody spolupráce, informačné a komunikačné technológie, špecifiká marketingu cestovného ruchu, návštevník a jeho voľba, špecifiká služieb v cestovnom ruchu, marketingový mix 8P, vplyvy IKT na marketing cestovného ruchu, špecifiká služieb v cestovnom ruchu, návštevník a jeho voľba, špecifiká produktov cestovného ruchu, vybrané aplikácie cestovného ruchu, nástroje marketingu cestovného ruchu, výhody spolupráce, technológia je prostriedkom, informačné a komunikačné technológie.

Pohled do přednáškového sálu. Počet zájemců o kurz předčil naše očekávání.

Popoludňajší blok bol venovaný marketingu v praxi: vybrané aplikácie v cestovnom ruchu, paretovo pravidlo, propagačné materiály inštitúcií a ich náležitosti, internetová prezentácia, propagácia a prezentácia telefonickou formou alebo ako správne telefonovať, ako pripraviť marketingový plán, na čo nezabudnúť pri plánovaní a realizácii reklamnej kampane, dôležitosť vyhodnotenia reklamnej kampane.

Pre 31 účastníkov kurzu bola dôležitá najmä popoludňajšia časť. Zástupcovia štyroch prihraničných hvezdární, dvoch úradov samosprávnych krajov, osvetových zariadení, múzeí, knižníc, domov kultúry, informačného centra a strednej školy cestovného ruchu si mohlo navzájom odovzdávať svoje skúsenosti z oblasti marketingu a jeho využitia pre rozvoj svojich inštitúcií. Dôležitou časťou kurzu boli aj diskusie počas krátkych prestávok v programe.

Prerokovali sme ďalšie možnosti spolupráce prihraničných kultúrnych organizácií v oblasti vzdelávania, výstavníctva, odborných programov.

Většina účastníků kurzu Marketing v cestovním ruchu.


RNDr. Ján Mäsiar v Kysuckom Novom Meste 1. 6. 2010

autor: Libor Lenža


   
Tato stránka je vytištěna z webu www.astrovm.cz
Těšíme se na Vaši návštěvu.
WebArchiv Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace, Vsetínská 78, 757 01 Valašské Meziříčí
Příspěvková organizace Zlínského kraje. Telefon: 571 611 928, E-mail: info@astrovm.cz, Vyrobil: WebConsult.cz