Logo veřejné zakázky a poptávky

14.04.2016
Na půdě Akademie věd ČR se představila i spolupráce se Zlínským krajem

Dne 7. dubna 2016 proběhlo v budově Akademie věd ČR pracovní setkání představitelů této vědecké instituce se zástupci krajů a partnery k programu Regionální spolupráce AV ČR s kraji České republiky. Poprvé byli mezi hosty také zástupci Zlínského kraje a byly prezentovány dosavadní výsledky společného projektu Ústavu fyzikální chemie J. Heyrovského AV ČR, v. v. i. v Praze a Hvězdárny Valašské Meziříčí, příspěvkové organizace Zlínského kraje.

04.04.2016
Ptačí budky pro hvězdárnu

Netradiční akce se na valašskomeziříčské hvězdárně odehrála v předvečer Mezinárodního dne ptactva, který připadá na 1. 4. 2016. Ve spolupráci s mladými ochránci přírody z oddílu Falco ČSOP jsme obohatili parkový areál o celkem 6 ptačích budek. Samotné instalace budek se ujali mladí ochranáři pod dohledem svého zkušeného vedoucího pana Mirka Dvorského.

26.02.2016
Robotika s manipulačními rukami - rozšíření programu Automatizace a robotika

V roce 2012 jsme úspěšně dokončili realizaci projektu Obloha na dlani, v rámci kterého jsme naši programovou nabídku pro školy rozšířili o inovativní výukové programy Optika a optické jevy, Elektromagnetismus a elektrostatika a Automatizace a robotika.Tato témata jsme začlenili také do přeshraniční spolupráce a našich aktivit.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Požadovaná stránka nebyla nalezena.

Vítejte na novém webu Hvězdárny Valašské Meziříčí.

Tato stránka se Vám pravděpodobně objevila proto, že jste klikli na odkaz buď ve vyhledávači, nebo na nějakém jiném webu. Bohužel, tato odkazovaná stránka na své adrese již není. S novým webem přišla i nová struktura webu a tudíž také nové jiné adresy jednotlivých stránek.

Pokračovat můžete buď na úvodní stránku nebo se pokusit dohledat požadovanou stránku v mapě webu.

Budeme rádi, když se k nám přijdete podívat i osobně.