27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » Požadovaná stránka nebyla nalezena.

Vítejte na novém webu Hvězdárny Valašské Meziříčí.

Tato stránka se Vám pravděpodobně objevila proto, že jste klikli na odkaz buď ve vyhledávači, nebo na nějakém jiném webu. Bohužel, tato odkazovaná stránka na své adrese již není. S novým webem přišla i nová struktura webu a tudíž také nové jiné adresy jednotlivých stránek.

Pokračovat můžete buď na úvodní stránku nebo se pokusit dohledat požadovanou stránku v mapě webu.

Budeme rádi, když se k nám přijdete podívat i osobně.

Jak chráníme Vaše osobních údaje