Logo veřejné zakázky a poptávky

02.05.2017
eMeteorNews - nový časopis pro pozorovatele meteorů

Na začátku roku 2017 se Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje, stala oficiálním partnerem a vydavatelem nového elektronického časopisu eMeteorNews. Periodikum vychází v anglickém jazyce a má sloužit jako rychlá komunikační platforma pro amatérské i profesionální pozorovatele meteorů z celého světa.

25.04.2017
Poznávejme svět světlem

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. připravila pro děti z mateřských škol a žáky prvního stupně základních škol nový program plný světla, stínu, barev a hlavně pokusů.

27.03.2017
O slunci, vzduchu a vodě

V minulém týdnu proběhla v mateřské škole v Ratiboři premiéra vzdělávacího programu pod názvem O slunci, vzduchu a vodě. A jak to v Ratiboři probíhalo?

Nacházíte se: Úvodní stránka » Pro návštěvníky » Dokumenty » Americký astronaut Andrew Feustel ve Valašském Meziříčí

Americký astronaut Andrew Feustel ve Valašském Meziříčí

Americký astronaut Andrew Feustel, účastník letů STS 125 - poslední oprava Hubblova kosmického teleskopu a STS 134 - mise k Mezinárodní kosmické stanici (i se známým Krtečkem), přijel do Česka na pozvání Akademie věd České republiky.

Program byl zajišťován ve spolupráci s Astronomickým ústavem AV ČR, Americkým centrem Velvyslanectví USA v Praze a Českou kosmickou kanceláří. Společně s výše uvedenými institucemi, Zlínským krajem, Statutárním městem Zlín a Městem Valašské Meziříčí akce v našem kraji pořádala Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje.

Zvukový záznam  (mp3; 7,7 MB) z besedy pro veřejnost konanou dne 5. srpna 2011 v prostorách hotelu Apollo.