Logo veřejné zakázky a poptávky

11.12.2017
Zvyky a symboly Vánoc na hvězdárně

Poslední měsíc v roce patřil na hvězdárně nejmenším návštěvníkům. Připravili jsme pro ně program o Vánocích, ve kterém jsme typicky vánoční zvyky a symboly podrobněji prozkoumali.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Výstava ESO v novojičínské knihovně

Výstava ESO v novojičínské knihovně

08.09.2010

PlakátVýstavu tvoří fotografie zachycující objekty Sluneční soustavy, naši Galaxii, a také vzdálené světy cizích galaxií. Pořízeny byly na jedné z nejvýkonnějších observatoří světa na Mt. Paranalu v Chile. Dalekohledy zde provozuje Evropská jižní observatoř (ESO), jíž je Česká republika členem.

Na hvězdárně byla tato výstava k vidění od března do konce dubna. Po delší odmlce, kdy byla vystavena v městském divadle Bruntál, máme opět další příležitost k prohlídce nevšedních pohledů do vesmíru.

Výstava bude k vidění do konce září.

Jedná se o sérii 16 fotografií většinou rozměru 80 x 80 cm a výstava byla připravena Astronomickým ústavem AV ČR, v.v.i. v rámci Mezinárodního roku astronomie 2009.

Výstava v knihovně Nový Jičín