Logo veřejné zakázky a poptávky

11.12.2017
Zvyky a symboly Vánoc na hvězdárně

Poslední měsíc v roce patřil na hvězdárně nejmenším návštěvníkům. Připravili jsme pro ně program o Vánocích, ve kterém jsme typicky vánoční zvyky a symboly podrobněji prozkoumali.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Vydařený seminář o planetě Zemi

Vydařený seminář o planetě Zemi

22.10.2008

Rok 2008 byl z iniciativy IUGS, Mezinárodní unie geologických věd a organizace UNESCO na Valném shromáždění OSN vyhlášen jako Mezinárodní rok planety Země. Cílem je připomenout a přiblížit opomíjený význam těchto věd pro celosvětový udržitelný rozvoj, omezení přírodních rizik, racionalizaci výstavby a optimální využívání přírodních zdrojů.

K této výjimečné iniciativě se připojila ve spolupráci s Geofyzikálním ústavem AV ČR, v.v.i. a Českou astronomickou společností i Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. Podporu poskytla také společnost CS CABOT, spol. s r. o. Valašské Meziříčí.

Podrobnější informace najdete v rubrice Co se podařilo.