Logo veřejné zakázky a poptávky

22.06.2017
Informační den pro pedagogy

Ve středu 21. června jsme v celém areálu hvězdárny uspořádali „Informační den pro pedagogy“

02.05.2017
eMeteorNews - nový časopis pro pozorovatele meteorů

Na začátku roku 2017 se Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje, stala oficiálním partnerem a vydavatelem nového elektronického časopisu eMeteorNews. Periodikum vychází v anglickém jazyce a má sloužit jako rychlá komunikační platforma pro amatérské i profesionální pozorovatele meteorů z celého světa.

25.04.2017
Poznávejme svět světlem

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. připravila pro děti z mateřských škol a žáky prvního stupně základních škol nový program plný světla, stínu, barev a hlavně pokusů.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Vydařený program posledního zářijového víkendu

Vydařený program posledního zářijového víkendu

01.10.2009

O posledním zářijovém víkendu se na Hvězdárně Valašské Meziříčí uskutečnily dvě již tradiční akce. Tou první byla v pátek 25. září Evropská noc vědců 2009. Při této příležitosti nabízejí vědecké i popularizační organizace řadu programů, pořadů či prohlídek, při kterých můžou návštěvníci nakouknout vědcům „pod ruce“.

Od soboty 26. září pak na hvězdárně probíhalo Setkání starých meteorářů (SSM2009), při kterém si pozorovatelé meteorů připomněli konání celostátních meteorářských expedic, pořádaných v 50. letech 20. století také Na Hlavačkách nedaleko Valašské Bystřice.

Podrobnosti k oběma akcím naleznete v sekci Co se podařilo.