Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Ukončení činnosti v oblasti sběru a zpracování dat vizuálního pozorování Slunce

Ukončení činnosti v oblasti sběru a zpracování dat vizuálního pozorování Slunce

04.09.2009

Milí kolegové, pozorovatelé Slunce,

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. se dlouhodobě věnovala koordinační činnosti, sběru a zpracování dat z oblasti vizuálního pozorování Slunce. Z organizačních důvodů však tuto činnost ukončila a agendu předala Sluneční sekci České astronomické společnosti, kam tato činnost logicky patří.

Po dohodě tato činnost (mimo uvedenou výjimku) přechází pod hvězdárnu v Sezimově Ústí a odpovědnou osobou se stali Vlastislav Feik a Vlastimil Neliba, kteří se dané činnosti dlouhodobě a systematicky věnují. Kontaktní e-mailová adresa pro zasílání protokolů je slunce@hvezdarna-fp.cz. Korespondenční adresa: Hvězdárna Františka Pešty, Ke Hvězdárně 667, 39102 Sezimovo Ústí kam můžete zasílat veškeré dotazy a připomínky.

To se netýká pozorování Slunce pouhým okem, která i nadále soustřeďujeme a archivujeme. Prosíme pozorovatele, aby je i nadále zasílali na adresu naší hvězdárny poštou případně elektronicky na adresu libor.lenza@astrovm.cz. Děkujeme!

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. však nadále pokračuje v konzultační činnosti v oblasti pozorování Slunce, pozorování projevů sluneční aktivity a pořádání vzdělávacích a konzultačních akcí v této oblasti.

Tomáš Pečiva, Libor Lenža