27.03.2018
Krteček letí znovu do vesmíru

V sobotu 24. března patřila hvězdárna opět rodinám s dětmi. Po únorové „Procházce sluneční soustavou“ jsme si pro ně tentokrát připravili program s názvem Krteček letí znovu do vesmíru. Krtek se poprvé vydal do vesmíru se svým velkým kamarádem - americkým astronautem Andrew Feustelem - v roce 2011, kdy na oběžné dráze Země strávili společně 16 dní. Ve středu 21. března se vypravili do vesmíru podruhé. Odletěli z kosmodromu Bajkonur v ruské raketě Sojuz k Mezinárodní vesmírné stanici ISS. Jejich mise bude tentokrát trvat skoro půl roku a krtkův kamarád Andrew bude dokonce 3 měsíce velitelem celé stanice.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Soubor vzdělávacích materiálů projektu KOSOAP k dispozici

Soubor vzdělávacích materiálů projektu KOSOAP k dispozici

05.12.2011

Projekt Koordinující síť v oblasti astronomických odborně-pozorovatelských programů realizovaný ve spolupráci s našim slovenským partnerem Kysuckou hvězdárnou v Kysuckom Novom Meste se blíží ke svému konci.

Na podzim roku 2011 proběhly v areálu Hvězdárny Valašské Meziříčí, konkrétně v nově vybudované specializované učebně v jižní budově hvězdárny, tři vzdělávací soustedění s pracovním názvem "Pozorujme společně!". těchto akcí se účastnili žáci a studenti z obou zemí, stejně tak i mezi lektory měli zastoupení odborníci z obou států.

Na stránkách s výstupy projektu nejdete veškeré informace a materiály, včetně zpracovaných a vydaných vzdělávacích a metodických materiálů ve formátu pdf volně ke stažení.