Logo veřejné zakázky a poptávky

10.10.2017
NOC VĚDCŮ 2017

V pátek 6. října se Hvězdárna Valašské Meziříčí opět připojila k celoevropské akci pořádané každoročně pod názvem NOC VĚDCŮ. Tématem letošního ročníku byla MOBILITA.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Seminář Kosmické technologie - pilotované lety mimořádně úspěšný

Seminář Kosmické technologie - pilotované lety mimořádně úspěšný

07.12.2011

O posledním listopadovém víkendu (25. až 27. 11. 2011) uspořádala Hvězdárna Valašské Meziříčí ve spolupráci s hvězdárnou v Partizánskom seminář na téma Kosmické technologie - pilotované lety. O velkém zájmu veřejnosti o kosmonautiku svědčí fakt, že se programu v sobotu odpoledne zúčastnilo více než 100 posluchačů. Možná k tomu přispěla i skutečnost, že mimořádným hostem akce byl slovenský kosmonaut Ivan Bella.

Podrobnější informace o průběhu semináře najdete v rubrice "Co se podařilo".

Materiály ze semináře (prezentace, sborník, zvukové záznamy) najdete na stránkách projektu Obloha na dlani.

autor: František