Logo veřejné zakázky a poptávky

22.06.2017
Informační den pro pedagogy

Ve středu 21. června jsme v celém areálu hvězdárny uspořádali „Informační den pro pedagogy“

02.05.2017
eMeteorNews - nový časopis pro pozorovatele meteorů

Na začátku roku 2017 se Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje, stala oficiálním partnerem a vydavatelem nového elektronického časopisu eMeteorNews. Periodikum vychází v anglickém jazyce a má sloužit jako rychlá komunikační platforma pro amatérské i profesionální pozorovatele meteorů z celého světa.

25.04.2017
Poznávejme svět světlem

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. připravila pro děti z mateřských škol a žáky prvního stupně základních škol nový program plný světla, stínu, barev a hlavně pokusů.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Seminář Kosmické technologie - pilotované lety mimořádně úspěšný

Seminář Kosmické technologie - pilotované lety mimořádně úspěšný

07.12.2011

O posledním listopadovém víkendu (25. až 27. 11. 2011) uspořádala Hvězdárna Valašské Meziříčí ve spolupráci s hvězdárnou v Partizánskom seminář na téma Kosmické technologie - pilotované lety. O velkém zájmu veřejnosti o kosmonautiku svědčí fakt, že se programu v sobotu odpoledne zúčastnilo více než 100 posluchačů. Možná k tomu přispěla i skutečnost, že mimořádným hostem akce byl slovenský kosmonaut Ivan Bella.

Podrobnější informace o průběhu semináře najdete v rubrice "Co se podařilo".

Materiály ze semináře (prezentace, sborník, zvukové záznamy) najdete na stránkách projektu Obloha na dlani.

autor: František