Logo veřejné zakázky a poptávky

10.10.2017
NOC VĚDCŮ 2017

V pátek 6. října se Hvězdárna Valašské Meziříčí opět připojila k celoevropské akci pořádané každoročně pod názvem NOC VĚDCŮ. Tématem letošního ročníku byla MOBILITA.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Realizace projektu Astronomické cestování úspěšně pokračuje

Realizace projektu Astronomické cestování úspěšně pokračuje

07.06.2010

Pracovní mapa s vyznačenými lokalitami se rychle zaplnila.Projekt Astronomické cestování je mimo jiné zaměřen na mapování a prezentaci přírodovědně zajímavých lokalit v rámci příhraničního regionu, především Zlínského kraje a Žilinského samosprávného kraje. S ohledem na rozsah území a přírodní bohatství se nejedná o jednoduchý úkol. Přípravná fáze výběru lokalit již byla ukončena a s ohledem na dobré počasí byla v plné míře zahájena etapa terénního mapování a návštěv jednotlivých vybraných lokalit.

Kromě této části se projekt věnoval také vzdělávání pracovníků neziskových organizací s nabídkou pro cestovní ruch. Kurz marketingu v cestovním ruchu byl uskutečněn dne 27. května 2010 v prostorách Hvězdárny Valašské Meziříčí. Další informace o jeho průběhu najdete v části Co se podařilo.

Práce na projektu intenzivně pokračují a věříme, že cíle projektu budou v plné míře splněny a budeme tak moci nabídnout návštěvníkům příhraničního regionu ověřené a kvalitní informace o přírodovědně či technicky zajímavých místech na obou stranách hranice.

Na snímku: Výběr lokalit a jejich označení v pracovních mapách.