Logo veřejné zakázky a poptávky

10.10.2017
NOC VĚDCŮ 2017

V pátek 6. října se Hvězdárna Valašské Meziříčí opět připojila k celoevropské akci pořádané každoročně pod názvem NOC VĚDCŮ. Tématem letošního ročníku byla MOBILITA.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Pozorování - Tři studně

Pozorování - Tři studně

08.07.2011

Se značnými obavami ohledně vývoje počasí jsme se vydali spolu s dalekohledy na pozorování Slunce i dalekohledem pro noční pozorování do vzdálené obce Tři Studně. Cesta byla i přes prázdninový čas poklidná, a tak jsme včas a v pořádku dorazili na místo konání recesistické oslavy u příležitosti vzniku nejmenšího náměstí v Evrospké unii.

Letošní oslavy byly v duchu vesmíru, kosmických letů a pochopitelně nezbytných UFOnů. Jak se akce povedla a co vše se na ní událo si můžete přečíst v rubrice Co se podařilo. Článek je doplněn bohatou fotogalerií.