Logo veřejné zakázky a poptávky

11.12.2017
Zvyky a symboly Vánoc na hvězdárně

Poslední měsíc v roce patřil na hvězdárně nejmenším návštěvníkům. Připravili jsme pro ně program o Vánocích, ve kterém jsme typicky vánoční zvyky a symboly podrobněji prozkoumali.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Pozorování - Tři studně

Pozorování - Tři studně

08.07.2011

Se značnými obavami ohledně vývoje počasí jsme se vydali spolu s dalekohledy na pozorování Slunce i dalekohledem pro noční pozorování do vzdálené obce Tři Studně. Cesta byla i přes prázdninový čas poklidná, a tak jsme včas a v pořádku dorazili na místo konání recesistické oslavy u příležitosti vzniku nejmenšího náměstí v Evrospké unii.

Letošní oslavy byly v duchu vesmíru, kosmických letů a pochopitelně nezbytných UFOnů. Jak se akce povedla a co vše se na ní událo si můžete přečíst v rubrice Co se podařilo. Článek je doplněn bohatou fotogalerií.