Logo veřejné zakázky a poptávky

10.10.2017
NOC VĚDCŮ 2017

V pátek 6. října se Hvězdárna Valašské Meziříčí opět připojila k celoevropské akci pořádané každoročně pod názvem NOC VĚDCŮ. Tématem letošního ročníku byla MOBILITA.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Noc na hvězdárně » Noc na hvězdárně

Noc na hvězdárně

12.11.2010

Sekce pro děti mládež České astronomické společnosti (dále jen ČAS) připravuje již po řadu let vždy na některé z hvězdáren v České republice tzv. „Noc na hvězdárně“. Letošní „noc“ proběhla pod kopulemi Hvězdárny Valašské Meziříčí, která se organizačně podílela na zajištění ubytování a programu pro účastníky. Termín konání 28.10. až 29.10. 2010.

Pro účastníky ve věku od 7 do 15 let byl připraven bohatý program, který začínal celkovou exkurzí po objektech hvězdárny s ukázkou optických přístrojů a další techniky nezbytné pro astronomická pozorování.

Podrobnější informace najdete v rubrice Co se podařilo.