Logo veřejné zakázky a poptávky

22.06.2017
Informační den pro pedagogy

Ve středu 21. června jsme v celém areálu hvězdárny uspořádali „Informační den pro pedagogy“

02.05.2017
eMeteorNews - nový časopis pro pozorovatele meteorů

Na začátku roku 2017 se Hvězdárna Valašské Meziříčí, příspěvková organizace Zlínského kraje, stala oficiálním partnerem a vydavatelem nového elektronického časopisu eMeteorNews. Periodikum vychází v anglickém jazyce a má sloužit jako rychlá komunikační platforma pro amatérské i profesionální pozorovatele meteorů z celého světa.

25.04.2017
Poznávejme svět světlem

Hvězdárna Valašské Meziříčí, p. o. připravila pro děti z mateřských škol a žáky prvního stupně základních škol nový program plný světla, stínu, barev a hlavně pokusů.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Kosmonautika a raketová technika 2010

Kosmonautika a raketová technika 2010

30.11.2010

Poslední listopadový víkend je na Hvězdárně Valašské Meziříčí tradičně (již skoro 40 let) věnován novinkám v kosmonautice a raketové technice. Letošní seminář se však od těch minulých přece jen odlišoval. Byl pořádán ve spolupráci s hvězdárnou v Partizánskom (Slovenská republika). Seminář „Kosmonautika a raketová technika“ s podtitulem „Kosmické technologie – astronomie z oběžné dráhy“ byl uspořádán v rámci projektu „Obloha na dlani“, který je spolufinancován OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.

Podrobnější informace najdete v sekci "Co se podařilo".