Logo veřejné zakázky a poptávky

21.12.2017
Podzimní turné s vědou pro děti

Naše turné s vědou a pohádkou začalo na konci září a skončilo pár hodin před příchodem astronomické zimy (17h 45min; 21. 12. 2017). Téměř 400 dětí z mateřských a základních škol (Růžďka, Branky, Nový Jičín, Lipník nad Bečvou, Mikulůvka, Bordovice, Pržno, Všechovice) se účastnilo vědeckého poznávání světa a zjistilo, že:

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Kosmonautika a raketová technika 2010

Kosmonautika a raketová technika 2010

30.11.2010

Poslední listopadový víkend je na Hvězdárně Valašské Meziříčí tradičně (již skoro 40 let) věnován novinkám v kosmonautice a raketové technice. Letošní seminář se však od těch minulých přece jen odlišoval. Byl pořádán ve spolupráci s hvězdárnou v Partizánskom (Slovenská republika). Seminář „Kosmonautika a raketová technika“ s podtitulem „Kosmické technologie – astronomie z oběžné dráhy“ byl uspořádán v rámci projektu „Obloha na dlani“, který je spolufinancován OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.

Podrobnější informace najdete v sekci "Co se podařilo".