18.06.2018
Opět pozorujeme! – Zákryty

V letošním roce se stalo pozorování zákrytů opět jedním z odvětví našich odborných pozorování. I přes špatné počasí z počátku roku se doposud (za období leden – květen) podařilo „napozorovat“ (tj. nahrát a vyhodnotit) několik úkazů (přehled v tabulce). Tato pozorování nám posloužila k otestování sestavy navržené pro pozorování.

Nacházíte se: Úvodní stránka » O nás » Novinky » Kosmonautika a raketová technika 2010

Kosmonautika a raketová technika 2010

30.11.2010

Poslední listopadový víkend je na Hvězdárně Valašské Meziříčí tradičně (již skoro 40 let) věnován novinkám v kosmonautice a raketové technice. Letošní seminář se však od těch minulých přece jen odlišoval. Byl pořádán ve spolupráci s hvězdárnou v Partizánskom (Slovenská republika). Seminář „Kosmonautika a raketová technika“ s podtitulem „Kosmické technologie – astronomie z oběžné dráhy“ byl uspořádán v rámci projektu „Obloha na dlani“, který je spolufinancován OP Přeshraniční spolupráce SR-ČR 2007-2013.

Podrobnější informace najdete v sekci "Co se podařilo".